abzarmarket abzarmarket .

abzarmarket

قدرت و كيفيت عالي را با برند متابو لمس كنيد

قدرت و كيفيت عالي را با برند متابو لمس كنيد


به جرأت مي توان گفت متابو يكي از معتبر ترين و با كيفيت ترين شركت هاي توليد ابزار در جهان است اين شركت با موجوديت آلماني و توان طراحي و قدرت توليد بالا نزديك به يك قرن در زمينه توليد ابزار هاي صنعتي فعاليت دارد.
حضور برند متابو در ايران به بيش از 60 سال مي رسد. با توجه به تنوع برند هاي توليد ابزار و رقباي قدرتمندي همچون بوش ، بلك اند دكرز ، ماكيتا و ده ها شركت معتبر ديگر علاوه بر تبليغات محدود و شايد ناچيز توانسته مشتريان خود را پيدا كرده و هميشه آنها را با كيفيت عالي مجذوب خود كند.
كارخانه اصلي متابو در شهر صنعتي كوچك و زيباي نورتينگن آلمان قرار دارد. نورتينگن در 30 كيلومتري شهر اشتوتگارت واقع شده كه از شهرهاي معروف آلمان به ويژه در صنعت خودورسازي است. اين شركت در شهر مپن در شمال آلمان نيز واحدهايي براي توليد ابزار دارد. اين را هم بايد خاطر نشان كنم كه رنگ اصلي محصولات متابو سبز است.

متابو علاوه بر آلمان در كشور چين هم در طي اين سالها به روال بسياري از شركت هاي بزرگ بين المللي، واحدي را راه اندازي كرده است. در اين شركت كليه مراحل ساخت و كنترل كيفيت توسط متخصصين آلماني شركت اصلي متابو، صورت مي پذيرد و در حال حاضر بخشي از توليد بين المللي متابو در كارخانه شانگهاي انجام مي گيرد.
هم اكنون تعداد زيادي از افراد در بخش هاي مختلف كارخانجات متابو در سراسر دنيا مشغول به فعاليت هستند . نمايندگي هاي فروش محصولات متابو نيز در بيش از 120 كشور دنيا حضور دارند. شركت متابو در سال 1924 ميلادي يعني 93 سال پيش توسط سه دوست در شهر نورتينگن پايه گذاري شد. اين شركت هم اكنون بيش از 2400 كارمند در سراسر دنيا دارد كه از اين تعداد ، 1460 نفر در كارخانه نورتينگن مشغول به فعاليت هستند. متابو بيش از 500 اختراع و مدل هاي مختلف ابزار برقي را به نام خود در جهان به ثبت رسانده است كه 90 درصد آنها از پس از انقضاء مورد استفاده ساير سازندگان قرار گرفته است.

اولين ابزارهاي برقي شامل دريل، سنباده، دريل يونيورسال و اره گرد متابو در سال 1928 به دنيا عرضه شد.

متابو اولين دريل چكشي تمام فلزي خود را نيز در سال 1957 ساخت. اين دريل معروف شده به ستون فقرات صنايع آلمان پس از جنگ. اين دستگاه همچنين براي اولين بار مجهز به كلاچ ايمني بود. در سال 1969 نيز اولين دريل چكش با كنترل خودكار سرعت در اين شركت ساخته شد.
در سال 2000 ميلادي موتور ماراتن در متابو ساخته شد كه عمر مفيد آن در قياس با موتورهاي قبلي اين شركت، بيش از 5 برابر بود. در همين سال شركت متابو از باتري هاي ليتيومي براي ابزار هاي شارژي شركت استفاده كرد.

هم اكنون محصولات متابو با تنوع توليد بيش از 200 نوع ابزار و 3600 قطعه لوازم يدكي در بيش از 100 كشور دنيا مورد استفاده كارخانجات و صنعت گران است.
شركت متابو در سال 1980 با 48 درصد و در سال 2009 با صادرات بيش از 80 درصد محصولات خود مرغوبيت، مقبوليت و اعتماد جهاني مصرف كنندگان را در زمينه هاي مختلف صنايع و شرايط جغرافيايي اثبات كرده است.

متابو 25 شعبه مديريت منطقه اي در كشورهاي ديگر از جمله ايالات متحده ، استراليا، چين و ... دارد كه مستقيما توسط مديران متابو اداره مي شوند.

در حال حاضر فروشگاه اينترنتي ابزار ماركت اين افتخار را دارد كه به عنوان عامليت فروش محصولات متابو در ايران فعاليت نمايد.

 

www.abzarmarket.com Amoze metabo 2

 

ما در فروشگاه اينترنتي ابزار ماركت به عنوان نمايندگي فروش متابو علاوه بر توضيحات و بررسي مشخصات ابزار هاي متابو سعي كرده ايم در طرح هاي مختلف همچون تخفيف هاي شگفت انگيز هفتگي بهترين قيمت ها را براي مصرف كنندگاه عزيز فراهم كنيم و با ايجاد سايت فروشگاهي ابزار ماركت ، بستر مناسب و راحتي را براي خريد اينترنتي مهيا نماييم.

براي دسترسي راحت و سريعتر به ابزار هاي متابو مي توانيد از لينك هاي زير استفاده نماييد.

انواع ابزار هاي متابو

انواع دريل متابو

انواع دريل پيچ گوشتي شارژي متابو

انواع ميني فرز متابو

انواع اره فارسي بر متابو

انواع بتن كن و چكش هاي تخريب متابو

انواع سر پيچ گوشتي ( سر بيت ) متابو

انواع مته و ست متابو

انواع مته گرد بر و دنباله مته گرد بر متابو

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۵:۴۲ توسط:abzarmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :