abzarmarket abzarmarket .

abzarmarket

ابزارهاي ضروري لوله كشي در خانه

تعمير و تعويض شيرهاي آب، اضافه كردن لوله، تغيير مكان شير آب و كارهايي لوله كشي خانه را نيز خودتان مي توانيد به آساني در منزل انجام دهيد ولي نياز به چند ابزار در اين زمينه داريد كه در ادامه اين مطلب به آن مي پردازيم.

 

آچار فرانسه

آچار فرانسه ها در ابعاد و اندازه هاي متفاوت در بازار موجود است.
براي مصارف خانگي آچار فرانسه 12 اينچ براي انجام تمامي كارهاي منزل كافي است و از عهده باز كردن بسياري از مهره ها بر مي آيد ولي مي توانيد از آچار فرانسه هايي با اندازه هاي كوچكتر مانند آچار فرانسه 10 اينچ و آچار فرانسه 8 اينچ نيز استفاده كنيد.

 anbordast

 

آچار لوله گير ( آچار شلاقي )

آچار لوله گير در دو نوع دو دسته و تك دسته در سايزهاي مختلف موجود است و همانطور كه از نام اين آچار معلوم است براي نگه داشتن لوله در كارهاي مختلف مانند پيچاندن زانويي به سر لوله به كار برده مي شود. اين مدل نسبت به مدل تك دسته آن بدين جهت كه يك فك كاملا باز مي شود و قدرت تحرك زيادي دارد، از راحتي استفاده بيشتري برخوردار است. معمولاَ براي كارهاي خانگي از آچار لوله گير سايز 1 اينچ و براي كارهاي نيمه صنعتي از آچار لوله گير 2 اينچ استفاده مي شود.

  

آچارهاي شماره دار

اين آچار ها دو سر دارند و از سه نوع كلي تشكيل مي شوند.
1- آچار يك سر تخت و يك سر رينگي
2- آچار دو سر تخت
3- آچار دو سر رينگي
اين آچارها كه در شماره هاي مختلف موجود است عموما به صورت سري فروخته مي شوند. پيشنهاد مي شود در صورت تمايل بسته به بودجه اي كه داريد، حتما يك سري آچار 8 الي 21 عددي از اين آچارها را در جعبه ابزار خانگي خود داشته باشيد. اين ابزارها در تعميرات منزل و ماشين كاربرد بسيار زيادي دارند. بهتر است آچارهاي يك سر تخت و يك سر رينگي تهيه نماييد بدليل آنكه قسمت رينگي آچار در بسياري از موارد بهتر از قسمت تخت آچار عمل مي كند و سر مهره ها خورده نمي شود ولي امكان استفاده از آن در همه موارد خصوصا در مواقعي كه براي لوله كشي و شيرآلات قصد استفاده داريد وجود ندارد و فقط مي توانيد از قسمت تخت آچار استفاده كنيد.

 sartakht

انبر قفلي

انبر قفلي كاربردهاي بسيار زيادي دارد مخصوصاَ وقتي مي خواهيد اطمينان داشته باشيد كه مهره يا هر جسم ديگري كه قصد گرفتن آن را داريد را رها نمي كند، يكي از بهترين ابزارها، انبر قفلي است. اين انبر مانند آچار فرانسه با سيستم خاصي كه دارد، قابليت تنظيم دهانه را دارا مي باشد و مي تواند در بازه اي كه براي آن طراحي شده است، مهره ها و لوله هاي مختلف را بگيرد.

 ghofli

كمان اره

كمان اره ابزار ساده و بسيار پركاربرد است و از آن براي برش بسياري از مواد مي توان استفاده كرد. دسته اين اره ها داراي چند مدل است كه بسته به قيمت از ساده و پلاستيكي تا فلزي موجود است. براي برش انواع لوله ها ازاين ابزار خانگي مي توان استفاده كرد.

kamoonare

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۳:۵۴ توسط:abzarmarket موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :